Маркетинг

маркетолог – це фахівець, який відповідає за конкурентоспроможність підприємства. Змістом роботи маркетолога є проведення маркетингових досліджень і ринкова аналітика, розробка цінової і товарної політики, проведення рекламних кампаній і формування дилерських мереж. Маркетолог — це художник від економіки, він повинен мати якісну теоретичну підготовку, розвинену інтуїцію, здатність знаходити оптимальні ринкові рішення. Маркетолог – це креативна і високооплачувана професія.

Перелік предметів для вступу:

1. Українська мова та література;
2. Історія України;
3. Географія, Математика (один на вибір абітурієнта).
Основні дисципліни, які складають фахову підготовку: 

маркетинг, товарознавство, поведінка споживача, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації, логістика, маркетинг промислового підприємства, маркетинг послуг, інформаційні системи і технології в маркетингу, міжнародний маркетинг, цифровий маркетинг, графічний дизайн у маркетингу, паблік рілейшенз, виставкова діяльність, персональний продаж, математичні і статистичні методи в маркетингу, методи прогнозування в маркетингу, стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, рекламний менеджмент, товарна інноваційна політика,

методи оптимізації та дослідження операцій в маркетингу, логістичний менеджмент, маркетинговий менеджмент.

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання: 

маркетолог, маркетинговий аналітик, менеджер з маркетингових досліджень,

менеджер з маркетингових комунікацій, менеджер з реклами, бренд-менеджер, PR-менеджер, трейд-маркетолог, фахівець рекламної агенції, фахівець з цифрового маркетингу '>,

методи оптимізації та дослідження операцій в маркетингу, логістичний менеджмент, маркетинговий менеджмент.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання: 

підприємства всіх галузей та секторів економіки, всіх організаційно-правових форм, всіх видів економічної та управлінської діяльності.

 

Основні завдання, які може вирішувати випускник у майбутньому: 

розробляти маркетингові програми та алгоритм планування перспективних і поточних планів маркетингової діяльності, розраховувати та визначати ціни, розраховувати плановий бюджет маркетингової діяльності, розраховувати плановий бюджет комунікаційної діяльності, проводити маркетингові дослідження, організовувати роботу служби маркетингу, нормувати запаси готової продукції, організовувати роботу виставок, розробляти рекомендації з удосконалення асортименту та якості продукції, оцінювати ефективність маркетингової діяльності.

 

Вартість навчання: 
Форма навчанняI курсII курсIII курсIV курсV курсV курс (магістр денна) / VI курс (магістр заочна)VI курс (магістр денаа) / VII курс (магістр заочна)
Денна11190грн.14770грн.16250грн.15960грн.15920грн.9550грн.
Заочна8030грн.9240грн.10440грн.11090грн.11090грн.13380грн.6690грн.
На основании диллома младшего специалиста обучение в ОНПУ осуществляет::