Маркетинг

маркетолог – це фахівець, який відповідає за конкурентоспроможність підприємства. Змістом роботи маркетолога є проведення маркетингових досліджень і ринкова аналітика, розробка цінової і товарної політики, проведення рекламних кампаній і формування дилерських мереж. Маркетолог — це художник від економіки, він повинен мати якісну теоретичну підготовку, розвинену інтуїцію, здатність знаходити оптимальні ринкові рішення. Маркетолог – це креативна і високооплачувана професія.

Перелік предметів для вступу:

1. Українська мова та література;
2. Історія України;
3. Географія, Математика (один на вибір абітурієнта).
Можливість вступу: 
На основі повної середньої освіти на ступінь бакалавраНа основі диплома молодшого спеціаліста на прискорений термін навчання (ступінь бакалавра) На основі диплома бакалавра або ОКР спеціаліста на ступінь магістра
Можливість вступу:ТакТакТак
Основні дисципліни, які складають фахову підготовку: 

маркетинг, товарознавство, поведінка споживача, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації, логістика, маркетинг промислового підприємства, маркетинг послуг, інформаційні системи і технології в маркетингу, міжнародний маркетинг, цифровий маркетинг, графічний дизайн у маркетингу, паблік рілейшенз, виставкова діяльність, персональний продаж, математичні і статистичні методи в маркетингу, методи прогнозування в маркетингу, стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, рекламний менеджмент, товарна інноваційна політика,

методи оптимізації та дослідження операцій в маркетингу, логістичний менеджмент, маркетинговий менеджмент.

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання: 

маркетолог, маркетинговий аналітик, менеджер з маркетингових досліджень,

менеджер з маркетингових комунікацій, менеджер з реклами, бренд-менеджер, PR-менеджер, трейд-маркетолог, фахівець рекламної агенції, фахівець з цифрового маркетингу '>,

методи оптимізації та дослідження операцій в маркетингу, логістичний менеджмент, маркетинговий менеджмент.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання: 

підприємства всіх галузей та секторів економіки, всіх організаційно-правових форм, всіх видів економічної та управлінської діяльності.

 

Основні завдання, які може вирішувати випускник у майбутньому: 

розробляти маркетингові програми та алгоритм планування перспективних і поточних планів маркетингової діяльності, розраховувати та визначати ціни, розраховувати плановий бюджет маркетингової діяльності, розраховувати плановий бюджет комунікаційної діяльності, проводити маркетингові дослідження, організовувати роботу служби маркетингу, нормувати запаси готової продукції, організовувати роботу виставок, розробляти рекомендації з удосконалення асортименту та якості продукції, оцінювати ефективність маркетингової діяльності.

 

Ліцензійний обсяг: 
Ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) Денна форма навчанняЗаочна форма навчанняУкраїнсько-німецький інститут (денна форма) Інститут медичної інженерії (денна форма)
Бакалавр (на основі повної загальної середньої освіти):47303
Магістр (на основі ступеня бакалавр та ОКР спеціаліст):8102
Вартість навчання: 

При навчанні в "Українсько-німецькому інституті (УНІ)" вартість навчання збільшується на 1100грн. на семестр.

Форма навчанняI курсII курсIII курсIV курсV курсV курс (магістр денна) / VI курс (магістр заочна)VI курс (магістр денаа) / VII курс (магістр заочна)
Денна9990грн.13190грн.14510грн.15960грн.13370грн.8690грн.
Заочна7170грн.8250грн.9320грн.9900грн.9900грн.11940грн.5970грн.